info@e-technomarket.gr 210 2822258                                                                 

Το καλάθι σας είναι άδειο.

Ενεργειακές εφαρμογές - Κλιματισμός - Θερμομπομποί - Κορυφαίες εταιρείες - Ποιότητα

 

 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ, ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ και ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

 

1. ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΕ ΒΛΑΒΗ

 

Ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα service του παραγωγού και να συμμορφωθεί με τις οδηγίες- υποδείξεις του τεχνικού του παραγωγού. Ενδέχεται ο

 

παραγωγός (ειδικά για κλιματιστικά) να αποστείλει συνεργείο του για να βεβαιώσει ή να αποκαταστήσει τη βλάβη.

 

Αντικατάσταση γίνεται μόνο κατόπιν εντολής του παραγωγού προς την Επιχείρηση, μετά από αίτημα του πελάτη, για περιπτώσεις που δεν γίνεται ή δεν είναι συμφέρουσα η επισκευή. Τα παραπάνω ισχύουν κατά το χρονικό διάστημα που ισχύει η εγγύηση και αυτό εξαρτάται από τους κανονισμούς της Ε.Ε. περί προστασίας του καταναλωτή και τους ειδικούς όρους του εκάστοτε παραγωγού. Σημειωτέον οι παραγωγοί εξαιρούν ορισμένες βλάβες από την εγγύηση ως προφανώς προκληθείσες από κακή χρήση ή από κακή ηλεκτρική παροχή (π.χ. σπασμένο τηλεκοντρόλ, σπασμένες φτερωτές κλιματιστικών, καμένες πλακέτες από υπέρταση ρεύματος κ.ά.)΄

 

Εάν δεν υπάρχει εγγύηση ο χρόνος εγγύησης μετράει από την ημερομηνία του Δελτίου Αποστολής του προϊόντος.

 

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει ο πελάτης να προσκομίσει και τα αντίστοιχα παραστατικά παράδοσης και τιμολόγησης του προϊόντος καθώς και την εγγύηση. Επιπρόσθετα για κλιματιστικά για να ισχύει η εγγύηση πρέπει να γίνεται το ετήσιο service.

 

Σε περίπτωση ύπαρξης διχογνωμίας μεταξύ πελάτη και παραγωγού για την ισχύ ή όχι της εγγύησης (π.χ. αν η βλάβη οφείλεται σε αστοχία υλικού ή αν προκλήθηκε από κακή χρήση του πελάτη ή κακή εγκατάσταση , ή ελλιπούς συντηρήσεως όπως αυτή ορίζεται από τις εγγυήσεις των παραγωγών κ.ά.), η Επιχείρηση δεν έχει υποχρέωση παραλαβής του προϊόντος και επιστροφής χρημάτων, κάτι που ο πελάτης θα πρέπει να διεκδικήσει με όποιον πρόσφορο τρόπο νομίζει από τον παραγωγό.

 

Αν η αντικατάσταση του προϊόντος με τη σύμφωνη γνώμη του παραγωγού δεν είναι δυνατή λόγω έλλειψης, η Επιχείρηση μπορεί να το αντικαταστήσει με άλλο ισότιμο της επιλογής του πελάτη. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων αυτή θα γίνει με τρόπο που θα συμφωνηθεί μεταξύ πελάτη και Επιχείρησης.

 

Αν η Επιχείρηση διαπιστώσει ότι το προϊόν έχει και άλλα ελαττώματα που ενδέχεται να δημιουργήθηκαν λόγω κακής χρήσης ή πλημμελούς εγκατάστασης από τον πελάτη ή τον εγκαταστάτη, διαφορετικά από τη βλάβη που δηλώθηκε στον παραγωγό, μπορεί να αρνηθεί την επιστροφή, παρ’ ότι έχει πάρει την έγκριση του παραγωγού.

 

2. ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

 

Σε περίπτωση που αποδειχθεί λανθασμένη παράδοση είτε στα είδη ή στη διεύθυνση, η Επιχείρηση αναλαμβάνει με δικά της μέσα και χωρίς χρέωση του πελάτη να παραλάβει πίσω τα εμπορεύματα και να αποστείλει το ταχύτερο και κατά προτεραιότητα τα προϊόντα που έχουν παραγγελθεί στη διεύθυνση παράδοσης του πελάτη. Σε περίπτωση απώλειας λόγω της λανθασμένης παράδοσης αυτή δεν βαρύνει τον πελάτη.

 

Γι’ αυτό τον λόγο ζητούμε την κατανόηση του πελάτη για το γεγονός ότι μόνο γραπτές παραγγελίες (μέσω της ειδικής φόρμας της ιστοσελίδας) γίνονται δεκτές.

 

Κατά τη διαδικασία της παραγγελίας ο πελάτης πρέπει να αναφέρει και τρόπο παράδοσης – παραλαβής. Αν ο πελάτης παραλάβει ο ίδιος από την έδρα της εταιρείας δεν υπάρχει καμία χρέωση. Αλλιώς, εκτός αν υπάρχει ειδική ένδειξη «ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ» ή αν υπάρχει άλλη προσφορά του τύπου «για αξία άνω των ...... δωρεάν παράδοση», ο πελάτης θα πρέπει να καλύψει τα έξοδα μεταφοράς.

 

3. Δήλωση Αναιτιολόγητης Υπαναχώρησης (Δ.Α.Υ.) του πελάτη

 

Μετά τη παραλαβή του προϊόντος ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να υποβάλει γραπτά, με όποιο πρόσφορο μέσο με απόδειξη παραλαβής από την εταιρεία, Δήλωση Αναιτιολόγητης Υπαναχώρησης (Δ.Α.Υ.). Αυτή πρέπει να έρθει σε γνώση της εταιρείας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Αν έχει παραλάβει προϊόντα διαδοχικά σε διαφορετικές ημερομηνίες, οι 14 ημέρες μετρούν από τη παράδοση του πρώτου.

 

Σε αυτή τη περίπτωση ο πελάτης πρέπει να επιστρέψει το προϊόν σε άριστη κατάσταση, αχρησιμοποίητο και εντός της γνήσιας συσκευασίας του. Αν δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο η Επιχείρηση δεν θα το παραλάβει. Για να γίνει δεκτή η επιστροφή με Δ.Α.Υ., πρέπει ο πελάτης να επιβαρυνθεί όλα τα κόστη που επιβαρύνθηκε η Επιχείρηση για τη διακίνηση του προϊόντος από και προς τον πελάτη και από και προς τον παραγωγό. Ειδικά για προϊόντα, που κατόπιν παραγγελίας του πελάτη, έρχονται από το εξωτερικό ο πελάτης θα πρέπει να επιβαρυνθεί και το κόστος επιστροφής τους στον παραγωγό για να αποχρεωθεί η επιχείρηση, το οποίο ενδέχεται να είναι υψηλό.

 

Αν ο πελάτης αρνηθεί την εξόφληση των παραπάνω χρεώσεων διακίνησης του προϊόντος για το οποίο υπέβαλλε τη Δ.Α.Υ., η επιχείρηση έχει το δικαίωμα του συμψηφισμού με την επιστροφή της αξίας του προϊόντος προς τον πελάτη.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 210 2822258, είτε μέσω e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Προσφορές

 
Κατασκευαστές