info@e-technomarket.gr 210 2822258                                                                 

Το καλάθι σας είναι άδειο.

Ενεργειακές εφαρμογές - Κλιματισμός - Θερμομπομποί - Κορυφαίες εταιρείες - Ποιότητα

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ – ΠΩΛΗΣΗΣ – ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Α. ΟΡΙΣΜΟΙ Η ιστοσελίδα www.e-technomarket.gr είναι ένα ηλεκτρονικό εμπορικό κατάστημα πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του internet (που για συντομία θα ονομάζεται παντού παρακάτω «πωλητής» ή «επιχείρηση») που δημιούργησε και λειτουργεί η εταιρεία με την επωνυμία ΚΟΝΤΟΥ Ν. Μον/πη Ε.Π.Ε. που εδρεύει στην οδό Σωρού 12, Τ.Κ. 14452, Μεταμόρφωση και εκπροσωπείται νόμιμα, με Α.Φ.Μ. 800429501 και Δ.Ο.Υ. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ. Λοιπά στοιχεία επικοινωνίας : τηλέφωνο : 210 2822258 και e-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

Οι προμηθευτές των προϊόντων που προσφέρονται στην ιστοσελίδα, είναι είτε οι κατασκευαστές τους, αν τα προϊόντα προέρχονται από την Ε.Ε. ή οι διανομείς που τα εισάγουν από τρίτες χώρες και τα διαθέτουν στην Επιχείρηση. Θα ονομάζονται δε παρακάτω ως «παραγωγοί».

Ο κάθε ένας που εισέρχεται στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα θα ονομάζεται : «επισκέπτης», ενώ όποιος καταλήγει σε προμήθεια προϊόντων από την επιχείρηση μέσω της ιστοσελίδας, θα ονομάζεται «πελάτης».

Ο επισκέπτης, ο πελάτης και η επιχείρηση δηλώνουν ότι με τη χρήση της ιστοσελίδας, συμφωνούν να λειτουργούν σύμφωνα με τους παρακάτω όρους.

Β. ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

Ο επισκέπτης και ο πελάτης κατά την είσοδό τους ή και χρήση των υπηρεσιών και προϊόντων της ιστοσελίδας, αποδέχεται ανεπιφύλαχτα τους όρους που στο παρόν διατυπώνονται.

Η Επιχείρηση απλά διαμεσολαβεί μεταξύ του πελάτη και του παραγωγού για την προώθηση των προϊόντων του και γι’ αυτή τη διαμεσολάβηση έχει ένα κέρδος. Γι’ αυτό το λόγο διαθέτει τα προϊόντα σύμφωνα με τους τεχνικούς όρους, εγγύηση, χρόνου και τρόπου παράδοσης του παραγωγού, οπότε η Επιχείρηση δεν ευθύνεται αστικά ή ποινικά για οποιαδήποτε βλάβη (ειδική, θετική ή αποθετική) υποστεί ο πελάτης ή ο επισκέπτης από τη χρήση των προϊόντων, την καθυστέρηση παράδοσης ή τη μη διαθεσιμότητα αυτών. Ενδεικτικά δεν ευθύνεται για απώλεια κερδών, διαφυγόντα κέρδη, απώλεια δεδομένων και δεν υποχρεούται σε χρηματική ικανοποίηση, κ.ά. αξιώσεων που δημιουργήθηκαν από τα προϊόντα που προωθεί ή τις δημοσιευόμενες πληροφορίες αυτών στην ιστοσελίδα της.

H Επιχείρηση έχει ευθύνη μόνο στο ότι τα τεχνικά χαρακτηριστικά των προϊόντων έχουν μεταφερθεί με ακρίβεια σύμφωνα με τα στοιχεία που αναγράφουν οι παραγωγοί στα αντίστοιχα τεχνικά φυλλάδια, εκτός βέβαια από ακούσιο σφάλμα κατά την μεταφορά αυτών. Υποχρεούται όμως να προβεί σε διόρθωση όποτε κάποιο αποδεδειγμένα εσφαλμένο στοιχείο τεθεί υπ’ όψη της.

Η Επιχείρηση κατά την αναδημοσίευση των ενημερωτικών και τεχνικών φυλλαδίων των παραγωγών δεν ευθύνεται σε αποζημίωση αυτών για χρήση δικαιωμάτων τους πνευματικής ιδιοκτησίας, το πράττει δε με προφορική ή γραπτή άδεια αυτών στα πλαίσια προώθησης των προϊόντων τους. Εκτός αν γραπτά ενημερωθεί η εταιρεία για το αντίθετο, οι παραγωγοί συμφωνούν με αυτή την αναδημοσίευση.

Τα λογότυπα, φωτογραφίες, videos, οδηγίες εγκατάστασης, σχέδια και άλλα στοιχεία που περιέχει η ιστοσελίδα www.e-technomarket.gr, αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της Επιχείρησης και απαγορεύεται η ολική ή μερική αναπαραγωγή τους με οποιονδήποτε τρόπο.

Ο επισκέπτης – πελάτης, στην επικοινωνία του με την Επιχείρηση, δεν μπορεί να παραβιάζει την νομοθεσία, να είναι προσβλητικός, να παραπλανά την επιχείρηση, να χρησιμοποιεί κακόβουλο λογισμικό και γενικά δεν θα πρέπει να έχει σκοπό άλλον εκτός, την καλή τη πίστη, προμήθεια από την Επιχείρηση των προϊόντων που προσφέρονται στην ιστοσελίδα της. Γι’ αυτό το λόγο και μόνο η Επιχείρηση του παρέχει μια περιορισμένη πρόσβαση, ενώ ρητά απαγορεύεται σε αυτόν να επιχειρήσει να αλλοιώσει την ιστοσελίδα, να βλάψει την επιχείρηση με οποιονδήποτε τρόπο, να αναπαράγει χωρίς σεβασμό στα πνευματικά δικαιώματα μέρος ή ολόκληρη την ιστοσελίδα.

Για διευκόλυνση του επισκέπτη – πελάτη η ιστοσελίδα τον παραπέμπει μέσω links σε έντυπα των παραγωγών. Γι’ αυτά τα έντυπα, την ακρίβειά τους ή την εμπλοκή τους σε οποιαδήποτε παράνομη ενέργεια, η Επιχείρηση δεν έχει καμία ευθύνη.

Κατά την διαδικασία της παραγγελίας ο πελάτης πρέπει να δώσει προσωπικά στοιχεία που αφορούν την επικοινωνία μαζί του, τη διεύθυνσή του για την αναγραφή στις αποδείξεις σύμφωνα με τη φορολογική πρακτική, τη διεύθυνση παράδοσης των προϊόντων κ.ά. που έχουν να κάνουν με απαραίτητα στοιχεία για τη συναλλαγή αυτή μόνο. Η Επιχείρηση έχει λάβει όλα τα αναγκαία μέτρα για τη μη δημοσιοποίηση των στοιχείων αυτών, αλλά αν παρ’ όλα αυτά, τα στοιχεία του πελάτη περιέλθουν με δόλια ενέργεια στην κατοχή τρίτων, η Επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη. Μόνο κατόπιν εξαιρετικών περιπτώσεων διάπραξης κακουργηματικών πράξεων από πλευράς του πελάτη, η εταιρεία υποχρεούται να γνωστοποιήσει τα στοιχεία του και μόνο κατόπιν εισαγγελικής εντολής.

Επίσης η Επιχείρηση μπορεί να ζητήσει τα στοιχεία των επισκεπτών της ιστοσελίδας προκειμένου να εγγραφούν ως μέλη, να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς ή για να δουν ειδικές προωθητικές ενέργειες. Και γι’ αυτά τα δεδομένα ισχύουν ότι ισχύει στη προηγούμενη παράγραφο. Η ιστοσελίδα ενδέχεται να χρησιμοποιεί προγράμματα cookies, με σκοπό τη διευκόλυνση του επισκέπτη – πελάτη. Αυτά φυσιολογικά δεν προκαλούν κανένα πρόβλημα στον επισκέπτη – πελάτη και αυτός συμφωνεί με τη χρήση τους, αν χρησιμοποιεί την ιστοσελίδα.

Η Επιχείρηση μπορεί να τροποποιεί ελεύθερα όρους της παρούσας χωρίς πρότερη ειδοποίηση και να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό μέσα από την ιστοσελίδα που κατέχει.

Γ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Alpha e-Commerce" της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού. Έτσι εξασφαλίζεται και η ασφάλεια των συναλλαγών και το απόρρητο των στοιχείων του πελάτη.

Δ. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ, ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ και ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Δ.1. ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΕ ΒΛΑΒΗ

Ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα service του παραγωγού και να συμμορφωθεί με τις οδηγίες- υποδείξεις του τεχνικού του παραγωγού. Ενδέχεται ο

παραγωγός (ειδικά για κλιματιστικά) να αποστείλει συνεργείο του για να βεβαιώσει ή να αποκαταστήσει τη βλάβη.

Αντικατάσταση γίνεται μόνο κατόπιν εντολής του παραγωγού προς την Επιχείρηση, μετά από αίτημα του πελάτη, για περιπτώσεις που δεν γίνεται ή δεν είναι συμφέρουσα η επισκευή. Τα παραπάνω ισχύουν κατά το χρονικό διάστημα που ισχύει η εγγύηση και αυτό εξαρτάται από τους κανονισμούς της Ε.Ε. περί προστασίας του καταναλωτή και τους ειδικούς όρους του εκάστοτε παραγωγού. Σημειωτέον οι παραγωγοί εξαιρούν ορισμένες βλάβες από την εγγύηση ως προφανώς προκληθείσες από κακή χρήση ή από κακή ηλεκτρική παροχή (π.χ. σπασμένο τηλεκοντρόλ, σπασμένες φτερωτές κλιματιστικών, καμένες πλακέτες από υπέρταση ρεύματος κ.ά.)΄

Εάν δεν υπάρχει εγγύηση ο χρόνος εγγύησης μετράει από την ημερομηνία του Δελτίου Αποστολής του προϊόντος.

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει ο πελάτης να προσκομίσει και τα αντίστοιχα παραστατικά παράδοσης και τιμολόγησης του προϊόντος καθώς και την εγγύηση. Επιπρόσθετα για κλιματιστικά για να ισχύει η εγγύηση πρέπει να γίνεται το ετήσιο service.

Σε περίπτωση ύπαρξης διχογνωμίας μεταξύ πελάτη και παραγωγού για την ισχύ ή όχι της εγγύησης (π.χ. αν η βλάβη οφείλεται σε αστοχία υλικού ή αν προκλήθηκε από κακή χρήση του πελάτη ή κακή εγκατάσταση , ή ελλιπούς συντηρήσεως όπως αυτή ορίζεται από τις εγγυήσεις των παραγωγών κ.ά.), η Επιχείρηση δεν έχει υποχρέωση παραλαβής του προϊόντος και επιστροφής χρημάτων, κάτι που ο πελάτης θα πρέπει να διεκδικήσει με όποιον πρόσφορο τρόπο νομίζει από τον παραγωγό.

Αν η αντικατάσταση του προϊόντος με τη σύμφωνη γνώμη του παραγωγού δεν είναι δυνατή λόγω έλλειψης, η Επιχείρηση μπορεί να το αντικαταστήσει με άλλο ισότιμο της επιλογής του πελάτη. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων αυτή θα γίνει με τρόπο που θα συμφωνηθεί μεταξύ πελάτη και Επιχείρησης.

Αν η Επιχείρηση διαπιστώσει ότι το προϊόν έχει και άλλα ελαττώματα που ενδέχεται να δημιουργήθηκαν λόγω κακής χρήσης ή πλημμελούς εγκατάστασης από τον πελάτη ή τον εγκαταστάτη, διαφορετικά από τη βλάβη που δηλώθηκε στον παραγωγό, μπορεί να αρνηθεί την επιστροφή, παρ’ ότι έχει πάρει την έγκριση του παραγωγού.

Δ.2. ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Σε περίπτωση που αποδειχθεί λανθασμένη παράδοση είτε στα είδη ή στη διεύθυνση, η Επιχείρηση αναλαμβάνει με δικά της μέσα και χωρίς χρέωση του πελάτη να παραλάβει πίσω τα εμπορεύματα και να αποστείλει το ταχύτερο και κατά προτεραιότητα τα προϊόντα που έχουν παραγγελθεί στη διεύθυνση παράδοσης του πελάτη. Σε περίπτωση απώλειας λόγω της λανθασμένης παράδοσης αυτή δεν βαρύνει τον πελάτη.

Γι’ αυτό τον λόγο ζητούμε την κατανόηση του πελάτη για το γεγονός ότι μόνο γραπτές παραγγελίες (μέσω της ειδικής φόρμας της ιστοσελίδας) γίνονται δεκτές.

Κατά τη διαδικασία της παραγγελίας ο πελάτης πρέπει να αναφέρει και τρόπο παράδοσης – παραλαβής. Αν ο πελάτης παραλάβει ο ίδιος από την έδρα της εταιρείας δεν υπάρχει καμία χρέωση. Αλλιώς, εκτός αν υπάρχει ειδική ένδειξη «ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ» ή αν υπάρχει άλλη προσφορά του τύπου «για αξία άνω των ...... δωρεάν παράδοση», ο πελάτης θα πρέπει να καλύψει τα έξοδα μεταφοράς.

Δ.3. Δήλωση Αναιτιολόγητης Υπαναχώρησης (Δ.Α.Υ.) του πελάτη

Μετά τη παραλαβή του προϊόντος ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να υποβάλει γραπτά, με όποιο πρόσφορο μέσο με απόδειξη παραλαβής από την εταιρεία, Δήλωση Αναιτιολόγητης Υπαναχώρησης (Δ.Α.Υ.). Αυτή πρέπει να έρθει σε γνώση της εταιρείας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Αν έχει παραλάβει προϊόντα διαδοχικά σε διαφορετικές ημερομηνίες, οι 14 ημέρες μετρούν από τη παράδοση του πρώτου.

Σε αυτή τη περίπτωση ο πελάτης πρέπει να επιστρέψει το προϊόν σε άριστη κατάσταση, αχρησιμοποίητο και εντός της γνήσιας συσκευασίας του. Αν δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο η Επιχείρηση δεν θα το παραλάβει. Για να γίνει δεκτή η επιστροφή με Δ.Α.Υ., πρέπει ο πελάτης να επιβαρυνθεί όλα τα κόστη που επιβαρύνθηκε η Επιχείρηση για τη διακίνηση του προϊόντος από και προς τον πελάτη και από και προς τον παραγωγό. Ειδικά για προϊόντα, που κατόπιν παραγγελίας του πελάτη, έρχονται από το εξωτερικό ο πελάτης θα πρέπει να επιβαρυνθεί και το κόστος επιστροφής τους στον παραγωγό για να αποχρεωθεί η επιχείρηση, το οποίο ενδέχεται να είναι υψηλό.

Αν ο πελάτης αρνηθεί την εξόφληση των παραπάνω χρεώσεων διακίνησης του προϊόντος για το οποίο υπέβαλλε τη Δ.Α.Υ., η επιχείρηση έχει το δικαίωμα του συμψηφισμού με την επιστροφή της αξίας του προϊόντος προς τον πελάτη.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 210 2822258, είτε μέσω e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Προσφορές

 
Κατασκευαστές